...

1. ALGEMEEN

De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen ST Beautyhouse en een client waarop ST Beautyhouse deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

2. INSPANNINGEN SCHOONHEIDSSALON

1. De medewerkers van ST Beautyhouse zullen de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenkomstig met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.


2. De client zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling tijdig aan de medewerker worden verteld. 

 

3. De medewerkers van ST Beautyhouse zijn niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de cliënt is uitgegaan van doorde cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.

 

4. De medwerkers van ST Beautyhouse zullen de cliënt inlichten over de financiële consequenties van de wijziging van de behandeling.

3. AFSPRAKEN

1. De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan ST Beautyhouse melden.

 

2. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag ST Beautyhouse het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt door berekenen.


3. Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt mag de medewerker de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt door berekenen.

 

4. Indien de cliënt bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag de medewerker de gehele afspraak annuleren en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt door berekenen.


5. ST Beautyhouse moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden.

 

6. Beide partijen hoeven zich niet aan de verplichtingen van artikel 3.1 tot en met 3.6 te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.

4. PERSOONSGEGEVENS & PRIVACY

1. De cliënt voorziet de medewerker vóór de/bij de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de medewerker aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.

2. De medewerker neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op en verwerkt deze op een klantenkaart die dan weer worden verwerkt in een klantenbestand.

3. De schoonheidssalon behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

4. De schoonheidssalon zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.

5. BETALING

1. ST Beautyhouse vermeld alle prijzen van de behandelingen en de producten zichtbaar in de salon.


2. De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.


3. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.

 

4. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant, pin of overschrijving te voldoen.

5. Alle op deze site getoonde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigen en of fouten.

6. AANSPRAKELIJKHEID

1. ST Beautyhouse is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de medewerker van ST Beautyhouse is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.

2. ST Beautyhouse is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.

7. KLACHTEN

1. Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen twee weken na ontdekking zowel mondeling als zowel schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van ST Beautyhouse.

2. ST Beautyhouse moet de klager binnen 15 werkdagen adequaat antwoord geven.

3. Indien een klacht over de behandelingen gegrond is zal ST Beautyhouse de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt.

4. Indien een klacht over de producten gegrond is zal ST Beautyhouse het aankoopbedrag van de producten gedeeltelijk of helemaal vergoeden.

5. Indien ST Beautyhouse en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.

8. GARANTIE

1. ST Beautyhouse geeft de cliënt garantie op laserontharing behandelingen. ST Beautyhouse vertrouwt op de kwaliteit van deze behandeling, niet tevreden met het resultaat na 4-6 weken? We bieden je dan een terugbetaling van 50% van de eerste behandeling.

2. Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens de behandeling.

3. Deze garantie vervalt indien:
De cliënt op de hoogte is gebracht door de medewerker over het resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behandeling of producten;
De cliënt andere producten dan door de medewerker geadviseerde producten heeft gebruikt;
De cliënt de adviezen voor thuisverzorging en/of voor- en nazorg niet heeft opgevolgd.

9. GEHEIMHOUDING

1. De medewerker is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling.


2. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.

 

3. De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak van de medewerker verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

10. BESCHADIGING EN/OF DIEFSTAL

1. ST Beautyhouse heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien, de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt.

2. ST Beautyhouse meldt diefstal altijd bij de politie.

11. BEHOORLIJK GEDRAG

1. De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens algemene aanvaarde normen. 

 

2. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de medewerker van ST Beautyhouse het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.

3. Bij ST Beautyhouse wordt gewerkt volgens de hygiëne regels van de HAM code van schoonheidsspecialisten.

4. Er wordt van de cliënt verwacht dat zij zich houden aan de persoonlijke hygiëne regels van de HAM code van schoonheidsspecialisten.

12. RECHT

1. Op elke overeenkomst tussen ST Beautyhouse en de cliënt is het Nederlandse recht van toepassing.

2. De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van ST Beautyhouse en zijn ook in de salon beschikbaar.

3. In geval van uitleg van de inhoud en strekking van de algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.

4. Van toepassing is steeds de laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.